sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Lahti KV

Kuka tervejärkinen herää sunnuntai aamuna puoli kuuden aikaa ja suuntaa siitä näyttelyyn, no ei varmaan kukaan mutta niin me tehtiin tänään Sofian kanssa. Tänään Alma oli jo vähän paremmalla ja iloisemmalla tuulella, sillä ei kokoaikaa kattonu mua "tapa ittes" tai "anteeks että oon olemassa" ilmeellä.

Tuomari: Elena Ruskovaara

Oikeat mittasuhteet. Keskivahva luusto. Hyvät käpälät ja sopiva kaula. Hyvät ilmeikkäät korvat. Kallossa hiven pyöreyttä. Hyvät silmät. Eturintaa tulossa. Lihaksikas takaosa. Rintakehä saisi olla hivenen pidempi ja ylälinjan tulee napakoitua. Liikkuu sujuvasti ja yhdensuuntaisesti. Miellyttävä käytös ja esiintyminen.
KP, ROP-pentu


Alan päivä päivältä tykätä tästä pikku akasta enemmän ja enemmän! Oon ollu todella kriittinen mun omien mielipiteiden suhteen Almasta, ja aatellu että se näyttää hyvältä vaan omaan silmään. Nyt oon ymmärtäny että ei se ainakaan ruma taida olla muidenkaan mielestä. Nähtäväksi jää millanen koira siitä kasvaa, ens kuussa ei ollakkaan enään pentuluokassa vaan isojen tyttöjen seassa kehässä!



viikonlopun saalis

prinsessat <3

2 kommenttia:

  1. Vaikken mitään rodusta tiiäkkään niin onhan se sievä! Noista lihaksista se saa varmaan kiittää "isoveljiään" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Almalla on oma PT ;) ei se kyllå helpolla täällä meilläkään pääse ku Ahti on niin ad/hd!

      Poista