torstai 9. huhtikuuta 2015

luovaa tottelevaisuutta

Tänään oli taas Ahtin rally-toko reenit, ja mä oon niin ylpee tosta pötkylästä! Ei rähinää, ei sitten yhtään. Mitä tuolle raivolle maastonakille on tapahtunu? Ehkä se vihdoin on tajunnut että kun käyttäytyy ja tottelee saa reenata mun kanssa ja jos ei niin kaikki hauska tekeminen loppuu. En edes tauoilla viitsinyt laittaa Ahtia boksiin niin kuin normaalisti jotta se ei mitenkään yhdistäisi sitä siihen kun nyt olen lopettanut reenit jos ei käyttäydy kunnolla.
Radalla palkkasin aika tiheään tahtiin, otettiin paljon istumisia ja vauhdinmuutoksia, seuruu alkaa olla aika kivalla mallilla jopa juostessa. Istuminen on vielä vähän pakkopullaa kun se on toistuu tarpeeksi usein alkaa peppu mennä vinoon. Kapulanpitoa päästiin myös testaamaan muualle kuin omaan olohuoneeseen, ei otettu kun kuusi toistoa mutta joka kerralla se pysyi suussa! Tänään reeneistä jäi niin super-fiilis, ei rähinää eikä urpoilua! Jess!

 
Palatakseni otsikkoon, luova tottelevaisuus. Mua kiinnostaisi todella paljon aloittaa koiratanssi Nessan kanssa ja ollaankin kotona harjoteltu vähän temppuja. Olen katsonut kursseja, niitä ei meidän lähialueella järjestetä. Kisoja yritin katsoa että pääsisi katsomaan miltä homma ihan livenä näyttää, lähin Oulussa ja vasta kesäkuussa. Facebookissa olen yrittänyt liittyä koiratanssi ryhmään jo viisi kertaa, nähtävästi mua ei sinne haluta. Onko tämä kaikki yhdessä merkki mulle että unohda koko harrastus? Siltä se välillä tuntuu.. Netistä saa toki paljon tietoa mutta mä kaipaan oikeasti konkreettista opetusta että jotakin opin. Kaikki youtuben videotkin olen jo moneen kertaan katsonut läpi, mitä seuraavaksi? Kai se on lähdettävä jonnekkin kauemmas viikonloppukurssille ja alkaa siitä vaan rakentamaan sitä meidän juttua. Syksyllä mun olisi tarkoitus vetää vähän tunteja yhdellä koirakoululla ja saan aika vapaat kädet tähän hommaan, jospa siis saisin käytyä jollakin koiratanssikurssilla ennen sitä ja keskityttäisiin mun tunneilla siihen, ken tietää ;)
 
 


1 kommentti:

  1. Jos joskus löydät jonkun kivan koiratanssin viikonloppukurssin, niin huikkaapas mulle! Mieluusti lähtisin kokeileen kyseistä lajia.

    VastaaPoista