lauantai 26. syyskuuta 2015

Itkuinen mutta lähes täydellinen Ahvenanmaa

Huh, huh noita mun tyttöjä!
Nyt ne pääsi mun lisäksi yllättämään monet muutkin. Tämä omistaja/kasvattaja leijuu tällä hetkellä vaaleanpunaisilla pilvillä vaikka onkin pidätellyt itkua koko päivän (kehän jälkeen pari kyyneltä karkasi) ja päivitystä arvosteluista ja muutenkin päivästä tulee kun päästään ensiviikon alussa kotiin. Nyt keskitytään rentoutumiseen ja poimimaan punkkeja koirien turkeista. Mutta tässä ne tärkeimmät:

Alma ERI, SA, VARASERT, PN3 !


ja Nessa ERI, SA, SERT, CACIB, ROP !



3 kommenttia:

  1. Heei, mää tuolta kasvatus-sivulta bongasin että asutte Kokkolassa! Mä olen itse täällä nyt kuukauden majaillut ja epätoivoisesti uusia koirakaverita vailla :D Kiinnostaisko teitä treffata joskus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uudet koirakaverit kelpaa aina! :)

      Poista
    2. Mä laitan sulle FB viestiä :) Kulkee ehkä helpommin kuin näin blogin välityksellä :D

      Poista