lauantai 15. lokakuuta 2016

Onnellinen koiranomistaja

Facebookissa on kiertänyt haaste missä tulee lisätä kuva joka kertoo siitä miksi olet onnellinen koiranomistaja.
Yksi kuva ei riitä kuvaamaan mun onnellisuutta, eli tässä niitä tulee!

Olen onnellinen väsyneestä riiviöstä.

Olen onnellinen viisikosta.

Olen onnellinen yhteisitä hetkistä.

Olen onnellinen siitä että Ahti on hassu.

Olen onnellinen riiviöstä jolla riittää virtaa

Olen onnellinen onnellisista pennuista.

Olen onnellinen hyvistä koiraystävistä.

Olen onnellinen omasta pihasta jolla voidaan ulkoilla.

Olen onnellinen myös vanhemmista kasvateistani.

Olen onnellinen hyvistä lenkkeilykeleistä sekä maastoista.

Olen onnellinen kauniista koirista.

Olen onnellinen terveistä koirista.

Olen siis kovin onnellinen, näistä kaikista ja monesta muusta syystä <3 

1 kommentti:

  1. Vaikka en omista koiria niin olen onnellinen miniäni Idan koirista ja siitä kun hän on onnellinen ja tekee mun pojasta Onnista onnellisen!!

    VastaaPoista